La subdelegada del Gobierno en Lugo, Isabel Rodríguez, anunció esta mañana en Vilalba una inversión de 841.424,50 euros en varias actuaciones de mejora en el Parador, un inmueble declarado Bien de Interés Cultural -BIC-.
En el acto, celebrado en el Parador de Vilalba, participaron Isabel Rodríguez, acompañada de la alcaldesa de Vilalba, Elba Veleiro, la concejal Antía Rama y el director del establecimiento, Antonio Graña.
Concretamente, se realizarán trabajos de rehabilitación y conservación de la torre, así como la renovación del alumbrado de la torre del Parador de Vilalba y del almenado, con criterios de eficacia y eficiencia energética. “Pretendemos mellorar e embelecer, máis se cabe, esta torre da época medieval cargada de historia, que é un potente reclamo turístico, cultural e gastronómico, pois por aquí transcorre o Camiño Norte de Santiago, ofrecendo experiencias únicas aos visitantes”, apuntó la subdelegada.
Por su parte, la alcaldesa de Vilalba destacó la importancia de esta inversión “para o noso patrimonio cultural e para o conxunto do tecido económico local, xa que mellorando a conservación do Parador medra o turismo e a actividade do sector servizos”. “O Parador é un emblema de Vilalba nun enclave histórico do Camiño Santiago, polo que agradezo a implicación do Estado; este tipo de actuacións son a mellor maneira de promocionar un concello e o seu patrimonio”, engadiu Veleiro.
Estos trabajos se encuadran dentro del Plan de Modernización y Competitividad del Sector Turístico, liderazgo por la Secretaría de Estado de Turismo, para llevar a cabo obras de conservación y rehabilitación en el parador. El presupuesto procede del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia, financiado por los fondos Next Generation de la UE, y tiene como finalidad la rehabilitación, mantenimiento y embellecimiento del patrimonio histórico de la red de Paradores de Turismo.
“Estes novos investimentos veñen a demostrar o compromiso do Goberno coa provincia de Lugo, permitindo conservar e potenciar o rico e abundante patrimonio que ofrece a nosa provincia”, finalizó la subdelegada.