Burela recibe este año tres banderas azules, que lucirán las playas de A Marosa, O Portelo e Ril, así como el barco museo Reina del Carmen y el Centro de Educación Ambiental Gaia. Se trata de un distintivo de carácter internacional con el que la Asociación de educación ambiental y del consumidor -Adeac- reconoce anualmente a arenales de todo el mundo seleccionados en base a una serie de criterios de sostenibilidad, accesibilidad y servicios.
El regidor, Alfredo Llano, ha hecho un balance muy positivo de este anuncio. “É unha distinción que penso que merece Burela dadas as características das augas que temos nas praias, cunha valoración de excelente, e ademais porque se fixeron cousas aquí que realmente dan importancia ao que temos nos areais. Procuramos que estean sempre en perfecto estado e que teñan o máximo de servizos, de seguridade e de atractivos. Agora mesmo está a pala da Deputación arranxando a praia do Portelo e inmediatamente despois vai pasar á da Marosa, que vai quedar perfecta para ser empregada. Enseguida se colocará tamén o mobiliario, como papeleiras, sombrillas, etcétera. Vanse preparar todas as instalacións”.
El regidor ha destacado también las mejores recientes en la playa de A Marosa como en la de O Portelo. En O Portelo una de las bajadas se preparó con material, adoquín y madera, para facilitar el acceso a las personas que lo necesiten y se colocó un mirador con vestidor. En la playa de A Marosa se instaló recientemente un parque infantil.
Alfredo Llano subrayó que “estas bandeiras azuis son tres recoñecementos para as praias de Burela moi merecidos porque penso que se están facendo as cousas ben. Estas distincións únense ás que veñen de recibir o Centro de Educación Ambiental Gaia e o barco museo Reina del Carmen, motivo polo que estamos especialmente satisfeitos”. Recordó que “un ano máis, tal e como xa nos comunicaron hai varias semanas, a ruta do litoral burelés conta de novo neste 2023 co recoñecemento de sendeiro azul”.
Galicia contará este año con un total de 113 playas pertenecientes a 34 municipios galardonadas con la bandera azul. De esta manera, Galicia concentra casi una de cada cinco banderas concedidas en todo el país y consolida su posición entre las tres comunidades autónomas que reciben cada año un mayor número de distintivos para sus playas