Hoy tuvo lugar en el salón de actos del Cenima, en Foz, la presentación del Sistema Integral de Calidad Turística en Destino (SICTED) en A Mariña Lucense. Al acto asistieron una treintena de agentes turísticos y también alumnado del FP de Hostelería del IES de Foz que se interesaron en conocer más acerca de este sello de calidad en el que es probable que en un futuro laboral próximo tengan que participar.
Fran Cajoto, presidente de la Mancomunidad de Ayuntamientos de la Mariña, contó que “este encontro marca o punto de inicio no calendario dun proxecto que permitirá certificar ás empresas do destino interesadas na mellora continua da calidade no servizo, favorecendo a calidade no conxunto do territorio”.
La Mancomunidade de Concellos da Mariña Lucense inicia así el proceso de implantación del SICTED en A Mariña Lucense, en el marco del Plan de Sostibilidade Turística. Este sello permitirá a los distintos agentes que lo implanten sumar puntuación de cara a posibles subvenciones que deseen solicitar.
Tania Hermida, gerente del Plan de Sostibilidade Turística de A Mariña Lucense, explicó que “a través deste plan, que é completamente gratuíto para as empresas, a Mancomunidade pretende non só axudar a introducir ferramentas de xestión nas empresas, senón tamén impulsar accións integradas a longo prazo para reforzar os
negocios, analizar os niveis de satisfacción dos usuarios, sumar valor aos esforzos das empresas mellorando a calidade, introducir a variable ambiental e social na xestión das mesmas e tamén especialmente mellorar e reforzar a coordinación e o traballo en equipo para alcanzar unha conciencia global do destino”.
A esta reunión se invitaron específicamente las empresas de alojamiento, restauración, turismo activo, guías de turismo, así como personal de las oficinas de turismo y de los museos, que formarán parte del proyecto en esta primera fase de implantación durante el año 2023, para en próximas anualidades continuar incluyendo otros recursos y actividades así como aquellos oficios que interactúan directamente con el turista sin llegar a ser
tradicionalmente turísticos como el comercioy los taxis.
Hermida indicó que “tras este encontro, iniciaranse os seminarios de formación e as asistencias técnicas colectivas e individuais ata chegar ás avaliacións e a obtención do selo de Compromiso de Calidade Turística que recoñecerá o esforzo dos axentes participantes. Neste contexto crease tamén a Mesa de Calidade, unha canle de comunicación e coordinación formal coas empresas do sector turístico que favoreza a colaboración público-privada e onde se traballará conxuntamente para mellorar a satisfacción dos visitantes”.
Las entidades interesadas en conocer y participar del SICTED, pueden ponerse en contacto con el Servicio de Turismo de la Mancomunidade de Concellos da Mariña Lucense en el 659 293 663 o en el correo [email protected] .