Irene Rega Jul fue la premiada el pasado sábado en la gala de entrega del IV Premio de Novela Vilar Ponte con su obra ‘Tecendo Redes’. El finalista fue Francisco Antonio Vidal Blanco, con su obra ‘As cartas do desarraigo’.
El acto fue en el Teatro Pastor Díaz y el escritor Suso de Toro fue el mantenedor. El Premio de Novela Vilar Ponte, que cumplió este año su cuarta edición, nació con la finalidad de recordar a los escritores Antón y Ramón Vilar Ponte y, al mismo tiempo, apoyar y difundir la literatura en lengua gallega. “Os meus parabens a Irene Rega Jul e Francisco Antonio Vidal Blanco, unha felicitación que quero facer extensiva a todos os escritores e escritoras que presentaron as súas obras a este certame”, aseguró la alcaldesa, María Loureiro. “Quero agradecer tamén a presenza de Suso de Toro e o traballo dos membros do xurado, que destacou a calidade das novelas que concorreron. Isto anímanos no Concello de Viveiro a pensar xa na quinta edición deste premio, que iniciamos no ano 2018”, añadió la alcaldesa.
Para el jurado, en la obra premiada “destacan o ritmo narrativo, a construción dos personaxes e una trama que mantén a intriga ata o final”. Por otra parte, señalan “a escolla de escenarios pouco habituais no xénero; así como o feito de tratar temas e problemáticas da sociedade actual, como o acoso ás mulleres e o maltrato cun enfoque comprometido.”