El concello de Viveiro celebra el éxito de la Camovi 2022, que congregó este pasado fin de semana a más de 1.200 participantes y numeroso público en los montes por los que transcurrió la prueba.
“Foi un éxito, houbo moita participación e moita xente en Viveiro, quero agradecer o gran traballo da organización e dos voluntarios e voluntarias, que estiveron toda a fin de semana axudando para que todo saíra ben”, manifestou a alcaldesa, María Loureiro.
En esta edición, la Camovi fue el Campeonato de España de Carreras por Montaña Individual y de Selecciones Autonómicas, dando de esta manera la prueba un nuevo paso en su proyección nacional, y incluyó un emotivo homenaje a Ramón Blanco.
“É moi satisfactorio ver como cada ano medra unha proba, a Camovi, que asegura que o respecto ás persoas, ao medio ambiente, a equidade, a axuda mutua e a solidariedade son o espíritu no que se basa a organización da mesma”, añadió la alcaldesa. La regidora también comentó que esta prueba comenzó siendo una iniciativa entre amigos y ahora ya es referencia internacional “cunha fantástica proba tamén para os nenos, a Camovi Kids”.