La alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, y Alberto Domínguez, delegado de Clece en Galicia, firmaron hoy un convenio de colaboración para favorecer la creación de empleo en la ciudad de Lugo.
“O proxecto busca desenvolver distintas accións que promovan a inserción laboral de persoas pertencentes a colectivos desfavorecidos, así como de fomento do emprego e benestar de persoas en situación de vulnerabilidade” explicó la regidora. Méndez subrayó que “consideramos oportuno subscribir este convenio xa que esta iniciativa supón, así mesmo, unha nova mostra do compromiso do executivo municipal polas políticas activas de emprego, máxime entre os colectivos máis desfavorecidos, nun momento especialmente delicado pola situación que nos tocou vivir estes anos”.
La firma tuvo lugar en el autobús que la empresa instaló este miércoles en la Horta do Seminario, dentro de la campaña ‘Ruta Galicia Emplea’, una iniciativa cuyo principal objetivo es la contratación de 280 personas para cubrir otros tantos puestos de trabajo. Este parada en Lugo pretende dar la oportunidad de acudir a una entrevista que dé acceso a un puesto de trabajo cerca del domicilio del trabajador, evitando recorrer largas distancias a diario o tener que cambiar de lugar de residencia.
El autobús realizará 6 paradas que cubrirán 75 localidades, para entrevistar a los candidatos que lo soliciten, con el fin de cubrir diferentes puestos de limpieza, enfermería, auxiliares de ayuda a domicilio, entre otros. En la ciudad de Lugo, en total, se concertaron más de 160 entrevistas.
“Clece leva unido a Galicia 30 anos e a día de hoxe xa contamos con máis de 2.400 traballadores prestando múltiples servizos na Comunidade. Neste sentido é importante destacar que o 16% dos nosos traballadores proceden de colectivos desfavorecidos porque nos rexemos por un modelo de xestión social”, explicó Domínguez al mismo tiempo que dio las gracias al concello de Lugo, por ser parte activa de este proyecto que “esperamos contribúa positivamente ao plan de desenvolvemento da cidade”.