Casi 150 romanos y castrexos recorrerán este sábado las calles más céntricas de la capital de España para promover el Arde Lvcvs MMXXIII, que se celebrará durante el último fin de semana de junio, del jueves 22 al domingo 25. Así lo avanzó la alcaldesa de Lugo, Lara Méndez, durante la presentación de la vigésimo segunda edición de esta cita de recreación histórica en la Casa de Galicia en Madrid, un acto en el que estuvo acompañada por el edil de Juventud, Mauricio Repetto.
“Queremos dar a coñecer e multiplicar a proxección do Arde Lvcvs a nivel internacional e, por iso, poñemos en marcha esta acción de rúa, nas zonas con maior tránsito e volume de turistas da capital, chegando a unha gran cantidade de público, que poderán coñecer de primeira man unha pequena mostra do que é unha das nosas festas máis populares, xunto co San Froilán”, explicó la alcaldesa. La comitiva, presidida por Lara Méndez y seguida por más de un centenar de personas, todas vestidas de época, saldrá este sábado, a partir de las 17:30 horas de la Plaza de Oriente.
La regidora realizó una invitación pública “para descubrir a cidade de Lugo e os seus atractivos turísticos –como os tres Patrimonios da Humanidade, a nosa afamada gastronomía ou o rico patrimonio histórico, cultural e natural co que contamos–, aproveitando a celebración do Arde Lvcvs, unha festa que xa é referente nacional, pola implicación de toda a cidade, e especialmente das 19 asociacións de recreación histórica que participan nos festexos”. Durante el evento, se mostró, así mismo, el spot promocional de la vigésimo segunda edición del Arde Lvcvs.
Tras ser declarada en el 2011 fiesta de Interés Turístico de Galicia, y en el 2017 conseguir el reconocimiento de fiesta de Interés Turístico Nacional; el Concello presentó en noviembre del año pasado su candidatura para obtener el reconocimiento de Fiesta de Interés Turístico Internacional.