La candidata a las elecciones municipales y portavoz de la agrupación socialista de Ribadeo, Marta Rey, subrayó hoy el compromiso y el trabajo del Gobierno progresista de la Diputación de Lugo en favor de la mejora de las dotaciones y de las infraestructuras en las parroquias del municipio. Así lo hizo tras comprobar in situ las obras para mejorar la accesibilidad y la seguridad en la carretera provincial LU-P-5207, que une el núcleo urbano de Ribadeo y Vilela.
Son un total de 6 quilómetros, en los que la institución acometió el pintado y señalización de la vía, que dá servicio a 2.000 vecinos. “Polo tanto, os socialistas cumprimos coa palabra comprometida publicamente coa veciñanza de Ribadeo acometendo esta obra nunha estrada moi frecuentada, sobre todo polos usuarios que acoden ás instalacións deportivas situadas ao pé da vía ferroviaria”. La candidata socialista destacó además “que estas melloras únense as xa acometidas na LU-P-5204, que vai de Cedofeita a Regocorto por Arante, ata chegar a Trabada, onde tamén se renovou o firme con aglomerado en quente”.
Marta Rey recordó el esfuerzo inversor de la institución provincial destinado a los vecinos de Ribadeo estos últimos años. “Foron un total de 6,7 millóns de euros desde o principio do mandato. Polo tanto, non falamos de palabrerías, nin de fotos, aquí hai proxectos, investimentos e dotacións públicas que son útiles para a veciñanza de Ribadeo. Os socialistas escoitamos as demandas das parroquias, estudiamos as prioridades e as mellores opcións, e finalmente cumprimos cos proxectos anunciados”, incidió.