La Diputada de Régimen Interior, Promoción del Territorio y Turismo, Pilar García Porto, presentó este miércoles en el Pazo de San Marcos la 22ª edición del Mercado Medieval de Alfoz, que se celebra los días 15 y 16 de julio con la colaboración de la Diputación de Lugo. García Porto estuvo acompañada durante el acto por el alcalde, Jorge Val Díaz, y por el Concejal de Medio Ambiente y Medio Rural, Cándido Paleo Rejes.
La Diputación ha aportado 7.500€ a través del Plan Único a esta cita que reunirá en dos jornadas música en vivo, bufones, espectáculos de circo, exposiciones o la entrega de medallas. Pilar García Porto destacó que, gracias a este encuentro, “durante unha fin de semana enteira, Alfoz duplicará a súa poboación coa chegada de veciños e veciñas de distintos puntos da provincia, do resto de Galicia e mesmo de visitantes de toda España. Persoas que viaxan a este pequeno municipio para vivir unha experiencia: a experiencia de vivir no medievo”.
Así mesmo o Alcalde, Jorge Val, quixo recordar que “se trata dunha cita de todos e para todos. Por iso invitamos a todas as persoas que queiran vir e gozar dun entorno único como é no que se atopa a torre do Mariscal Pardo de Cela”. La diputada enmarcó el apoyo a esta cita con la historia en la clara apuesta de la institución provincial por el turismo de experiencias y de cercanías