Esta mañana, la alcaldesa de Viveiro, María Loureiro, firmó el convenio de subvención nominativa entre el Concello y la Asociación Saúde Mental A Mariña, junto a su presidente, Jorge Machado, y la directora técnica general, María José Novoa Rodríguez. Gracias a este acuerdo, el gobierno local subvenciona con 6.000 euros la actividad de esta asociación. En la firma del acuerdo también estuvo presente la concejal de Bienestar Social, Victoria Baamonde.
La alcaldesa aprovechó la ocasión para poner en valor el trabajo de esta asociación, “sensibilizando sobre a saúde mental e brindando apoio aos doentes da nosa comarca, así como ás súas familias”.
En este sentido, la regidora recordó que la asociación abrió recientemente un centro para la rehabilitación psicosocial y laboral en Viveiro. “Un esforzo que se suma ós labores de visibilización, como a edición do libro A Super_Acción de Mauricio, dirixido á infancia”, añadió Loureiro.
“A sinatura deste convenio permítenos seguir reforzando a nosa colaboración con esta entidade. Como goberno local temos un compromiso claro con estas iniciativas, polo impacto positivo que reportan na cidadanía”, finaliza la regidora.