Los socialistas de Abadín proponen una gestión municipal de todas las traídas de agua. Establecerán un programa secuencial de traídas de agua potable y gratuita a todos los núcleos habitados del Concello y abrirán una línea de ayudas para el pago de la factura de la luz, ya que se produce en el concello gracias a los parques eólicos.
El grupo político también ha querido desmentir algunos bulos que les han llegado y defender “o público por enriba de todo, estes servizos teñen que ser accesibles para todo o mundo e en caso de gañar seguirán sendo gratuítos e ampliados todo o posible para que todos os que queiran poidan acceder a eles”.
“Non cobraremos a auga e miraremos todas as traídas para dar un bo servizo aos veciños. Ademais estudaremos unha liña de axudas para o recibo da luz. O PAI seguirá sendo gratuíto priorizando os veciños de Abadín. As actividades para os nosos maiores seguirán e melloraranse ampliándose a todas as parroquias”, defienden.
Los socialistas recibieron hace unos días la visita y apoyo del delegado del Gobierno en Galicia, José Ramón Gómez Besteiro. Un encuentro con vecinos en el que participó también el secretario de organización del PSdeG, José Manuel Lage Tuñas.