La agrupación socialista de Quiroga presentó este sábado en la Casa da Cultura de la localidad su candidatura para las próximas elecciones municipales del 28 de mayo, que encabeza Vicente Parra Vizcaíno.
El acto contó con la participación del secretario general del PSdeG en la provincia de Lugo, José Tomé Roca, quien felicitó al Alcaldable socialista “polo traballo feito, por dar a cara, por defender ós seus veciños e a bandeira socialista nunha praza tan complicada como é Quiroga”. Al encuentro también asistó la diputada en el congreso Ana Prieto, así como otros responsables orgánicos del partido, militantes y vecinos del municipio y de la comarca.
Tomé se mostró convencido “da clara oportunidade” de los socialistas en las próximas elecciones “para poñerlle fin a este ciclo político, deixando atrás estes anos de escuridade, de parón, de desastre, de esperpento, e abrir unha nova etapa cun goberno serio e responsable, como necesitan e como merecen os veciños e veciñas de Quiroga”.
El secretario general también destacó que en este mandato, desde la Diputación de Lugo se destinaron al concello de Quiroga practicamente 2,3 millones de euros, la mayor parte para la mejora de accesos, caminos, carreteras y calles, para la ampliación y mejora de los servicios como el del cementerio de recursos como el Museo Etnográfico y el Museo Xeolóxico, para el Servizo de Axuda no Fogar, para crear empleo, y para actividades culturales y deportivas.
El Alcaldable socialista incidió en este sentido que se presenta a esta convocatoria electoral “cunha candidatura completamente renovada, unida, que conta con experiencia, con ilusión e con ganas de traballar con eficacia e transparencia e, o máis importante, sen menosprezar a ningún veciño, nin veciña. Un Goberno baseado no diálogo e no entendemento, no que todos e todas poidamos opinar e sumar”. Vicente Parra explicó que “hai que darlle a volta a este concello, con políticas útiles para a veciñanza, escoitando a tódolos colectivos e entidades da nosa vila. Hai que crear e mellorar os servizos públicos, promover iniciativas que favorezan a creación de riqueza e de emprego; e que aproveiten os recursos que temos en Quiroga, que son moitos”.
“A veciñanza de Quiroga ten que rachar o 28 de maio con todos estes anos de parálise e desorganización, medias verdades e vinganzas persoais. Un Concello non pode converterse nun ariete de poder, amparado polo PP, para que 36 anos despois de paso pola Alcaldía non acade nin melloras dotacionais, nin proxectos relevantes”, insistó el candidato.